2017. augusztus 13., vasárnap

A várólistás kihívás - TBR Book Tag


Régen nem volt már Book Tag a blogomon, így még inkább köszönöm a kihívást Gorkie-nak, az Olvasó Körút bloggerinájának. Számomra a várólista inkább támpontként szolgál, mint kötelezésnek saját magam felé. Egyszer természetesen a legtöbbre sor kerül majd, de szépen lassan, a maga idejében. Nem vagyok az a kapkodós típus... általában. De lássuk is azokat a kérdéseket.



1. Hogyan követed nyomon, hogy mi van a várólistádon?
Jujj. Jól kezdődik. A molyos profilomon vezetem ezeket, és a jegyzettömbömben, mert mire hazaérnék a könyvtárból/könyvesboltból, addigra rég elfelejteném, hogy ilyen könyv létezik. Megvallom őszintén, néha kimegy a fejemből, mik kerültek fel a listákra, így nem egyszer fordult elő, hogy megdöbbenésemre kevesebb tételt számolt az ehhez tartozó fül a molyon. A kívánságlistámat annál kevésbé feledem, csak a kettőnek nyomokban van közük egymáshoz. 


2. Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el a várólistádról legközelebb?


Nem tervezem meg az ilyesmit. Ami szembe jön velem, azt elolvasom. Mindig is a spontánabb kategóriába tartoztam ilyen téren. Ha az adott könyv véletlenül fent van a listámon, akkor fülig ér a szám. Ez alól persze van kivétel, és azok a kapott, marketing célzatú könyvek. Ezeket megpróbálom előre venni és elolvasni, amilyen hamar csak tudom, bár bizonyos időszakokban (ZH, diploma dolgozatok leadásának határideje) elég vészesen jön össze saját magam, valamint diákjaim segítése miatt.


3. Melyik könyv van a legrégebb óta a várólistádon?


Nalini Singh-től a Heart of Obsidian. Egészen 2015. július 28-a óta az elolvasandók között van. Már nagyon várom ennek ellenére is, hogy elolvashassam, mert Kaleb legalább akkora kedvencem, mint Judd. De sajnos még nem volt szerencsém beszerezni. Mert ez nem csak várólistás darab. Remélem megélem azt a napot, amikor a sorozatot valamelyik hazai kiadó felkarolja, és eljutunk eddig a részig. Szerintem ezzel nem csak én vagyok így.


4. Egy könyv, amit nem rég adtál hozzá a várólistádhoz. 


Ez tegnap volt, és ami azt illeti, kettő kötet egymás után. Mindkettő Jodi Ellen Malpas tollából származik. Az egyik az A Tiltott, a másik pedig az Ez vagyok


5. Egy könyv, amit csak a borítója miatt raktál a várólistádra.

Most mondjátok, hogy nem szép 😉😂😆

Van ilyen, mégpedig a Vörös királynő Victoria Ayeryard-tól. Nem mondom, hogy a fülszöveg és az utolsó mondat nem keltette fel az érdeklődésem, de ez a lefordított, véres korona volt az, ami sokkal inkább vonzott ahhoz, hogy egyszer mindenképpen sort kerítsek rá. 


6. Egy könyv a várólistádon, amit nem tervezel elolvasni. 


Alexandra Bracken-től a Sötét elmék. Jó, hogy feljött ez a kérdés, gyorsan kezelem is a dolgot. Hatalmasat csalódtam az írónőben az elfes sorozata kapcsán, és ez nagyban hozzájárult, hogy eltántorítson a folytatástól, vagy bármely más könyvétől. 


7. Egy, még kiadásra váró könyv a várólistádon, ami miatt izgatott vagy. 


Ez egyértelműen Jodi Ellen Malpas Ez vagyok című kötete. Kíváncsi vagyok Drew sztorijára, valamint az Ez a férfi trilógia nagy kedvencem. Bennem van a félsz, hogy sikeredett ez a 200 oldalas szösszenet pontosan a sorozat kiemelkedő helyezése miatt.  Egyébként a másik Jodi kötetre is ugyan ez áll, bár az egy teljesen új sztorit fog felölelni. Remélem nem lesz akkora csalódás, mint Az egy éjszaka ígérete vagy A védelmező.


8. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki olvasott, kivéve te.


SOKAN, mert nincs általánosítás. Sajnálom, szakmai ártalom. 😂 Szóval sokan olvasták már el az Apa, randizhatok egy lovaggal? című On Sai regényt, de nekem még nem volt hozzá szerencsém. Pedig a kedvenc magyar írónőmről van szó. Szégyellem is magam miatta, ám amint bent lesz a könyvtárban egyszer, végre sort kerítek rá.


9. Egy könyv a várólistából, amit mindenki ajánl.
Nem térek ki ismét a hibára, esküszöm. 😉 Amiket nekem személyesen ajánlottak, azokat elolvastam már. De egyébként a menüpont alapján ugyancsak az Apa, randizhatok egy lovaggal? jön ki a legtöbbet ajánlottnak.


10. Egy könyv a várólistádról, amit nagyon el szeretnél olvasni.
Rendbe 😆
1. Nalini Singh: Heart of Obsidian
1. On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?
1. Ford Maddox Ford: Az utolsó angol úriember
1. Kresley Cole: Vámpírbosszú
1. Sherrilyn Kenyon: Szenvedélyes éjszakák
1. Jodi Ellen Malpas: A tiltott
1. Jodi Ellen Malpas: Ez vagyok
Végülis, csak egy könyv mind, nem két kötetesek 😉😈


11. Könyvek száma a molyos várólistádon.
Jelenleg 47 kötetről beszélünk, de tudom, hogy úgyis növekedni fog ez a szám.


Kihívottjaim:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése