2016. március 10., csütörtök

Egy díj részletei - Liebster Blog Award

Sziasztok!


Tegnap este hatalmas meglepetés várt a blogomon. Ugyanis jelöltek egy díjra. A Liebster Award-ra. Első döbbenetemből alig tudtam felocsúdni, hiszen még csak néhány hete vezetem az oldalt, de egy blogger jelölt is a Vándor-díjra.

Aztán megláttam a feltételeket. Rögtön tudtam, hogy ez este már nem lesz meg félkómámban. Mellette még az Életrevalókat is néztem (igény szerint lehetséges kritika következhet róla ;)), hogy egy kis vidámságot is vigyek a nem túl rózsás estémben, amiről inkább nem írnék. Maradjunk annyiban, hogy egy barátnőm útmutatását követve egy remek kikapcsolódásba botlottam.

De a lényeg most jön. Köszönöm a díjat Ayasha-nak! :D :* <3

SZABÁLYOK
❥ Köszönd meg a díjat, akitől kaptad!
❥ Maximum 11 blogger társad jelöld.
❥ Írj magadról 11 random dolgot.
❥ Válaszolj a jelölő blogger kérdéseire.
❥ Te is tegyél fel 11 kérdést az általad választott bloggereknek.

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
  1. Milyen a szobád? Kicsi és néha rendetlen XD De a könyvespolcomon mindig rend honol. Legalábbis az esetek nagy többségében. Egyébként van minden, ami kell egy szobába. Ágy, asztal, szék. 
  2. Mióta blogolsz? Körülbelül másfél hónapja. Szóval még nagyon kezdő vagyok e téren.
  3. Mi a kedvenc színed? FEKETE!!! De azért a piros bármelyik (nem rikító) árnyalatát is szeretem. 
  4. Mi a hobbid? Szeretek írni, olvasni, filmezni. Régebben szerettem zongorázni is, de már nagyon elszoktam tőle, így nem művelem. Még ennél is távolabbi múltban oda voltam a hegedülésért, viszont azt egy idő után már nem bírtam már elviselni. 
  5. Van valami furcsa szokásod, amiről nem tudsz leszokni? Micsoda? Ha kiválasztok első látásra egy könyvet, akkor először elolvasom a fülszövegét, majd az utolsó oldalt. Csak, hogy felizgassam a fantáziám, hogyan is történhettek azok az események, amik eddig a pntig vihették a történetet. Ugyan előfordul, hogy rengeteg fordulatot lelövök magamnak a silabizálások közepette (akaratomon kívül), de akkor is jobban szeretem ezt a megoldást. Ezen felül nehezen tudom magam rávenni, hogy ne olvassak bele a könyvekbe, illetve meg ne kérjek egy olyan ismerősöm, barátom, aki már olvasta, hogy mondja el mi volt benne. Imádom a spoiler zónákat.
  6. Két dolog, ami mindig nálad van, ha utazol? Papír és ceruza. Ha megjön az ihlet, akkor tudjam mivel elfoglalni magam.
  7. Egy lakatlan szigeten vagy, nincs térerő és forgalom. Egyetlen egy tárgy lehet nálad, mi lenne az? Igazából nem nagyon zaklatna fel ennek a kettőnek a hiánya, mert ha nagyon akarok, csak fel tudom találni magamat a túléléshez. Szóval egy könyv, amit újonnan szereztem be. Ha jó, akkor rongyosra olvasom, míg jön valaki a füstjelek láttán, ha meg nem, akkor még mindig megfelelő lesz tüzelőanyagnak vagy fűtésnek (de gonosz vagyok XD).
  8. Milyen az öltözködési stílusod? Nem is tudom, hogy jellemezzem. Kicsit sportosabb, kicsit...összevissza. Egyébként szeretem a gót ruhákat vagy a hétköznapi viseletek terén a kosztümöket, az elegáns viseletet. 
  9. Megtámad egy medve. Mit teszel? Mondjuk...rohanok? XD Bár nem hinném, hogy túl sokra megyek vele. Félúton elvinne a szívroham.
  10. Egy tulajdonságod, amire nagyon büszke vagy? Miért? Hmm...a szerénységem XD Legendás vagyok róla. Ennél már csak kedvességem híresebb ;) Igazából, bármennyire is furcsa, a szarkasztikus humorom. Az, hogy miért...nem is tudom ;)
  11. Van háziállatod? Nincs, csak volt, amikor még gyerek voltam. Halak. Ami egy kicsit  vicces, ha belegondolok. 

11 DOLOG, AMIT TUDNI LEHET RÓLAM
  1. Gyermekkoromban utáltam olvasni. A Harry Potter és a Bölcsek köve rángatott ki ebből az állapotomból.
  2. Nem szeretem a romantikus filmeket. De megnézem őket.
  3. Unalmamban könyvet írok. Olyankor jönnek a legjobb ötleteim.
  4. Nagyon szépen tudok animés/mangás szemeket rajzolni. Már csak a test többi részét kellene tudnom normálisan papírra vinni.
  5. Imádom azt, amikor esik az eső. Főleg, amikor a nyári forróság közepén kezd el esni. 
  6. Rengetegszer meg tudom nézni ugyanazt a filmet...rövid időn belül. 
  7. Tanulás és olvasás közben zenét hallgatok. Abszolút tanulós muzsika: Kung Fu Panda első részének teljes soundtrackje, amit egyébként a bejegyzés írása közben is hallgattam.
  8. Szeretnék egyszer könyvesboltot nyitni. Ezen mindig megdöbbennek és rendszerint úgy néznek rám, mint egy UFO-ra, ami épp most szállt le elébük. Talán ezért is lett legendás a védésem. (Azok a reakciók...ha eszembe jut még mindig nevetek rajta xD)
  9. Az általános iskolában nagyon rossz voltam matematikából. Főiskolán az egyik matekos tanár át akart vinni pénzügy-számvitelre (én nevettem, de a tanár nem értette a poént xD)
  10. Rajongok az öltönyös pasikért, főleg ha jól is áll nekik. Az ilyen ruhadarabot tudni kell viselni.
  11. Sajnos nem vagyok túl vicces :/ :'(
KÉRDÉSEIM
  1. Mi sarkallt arra, hogy elkezd a blogod írni?
  2. Mennyi ideig tart egy-egy bejegyzés elkészítése? 
  3. Volt már olyan bejegyzés, aminek a közzétételét húztad-halasztottad? Miért? 
  4. Szoktál zenét hallgatni írás közben (vagy olvasásnál)? Ha igen, milyen típusút?
  5. Könyv vagy film?
  6. Van abszolút kedvenc darabod?
  7. Melyik a kedvenc műfajod?
  8. Ha lehetne, melyik híres könyves/filmes karakterrel költöznél össze? Miért?
  9. Mi a kedvenc szabadidős tevékenységed? (olvasás és filmezés nem ér ;))
  10. Van olyan dolog, amiben régen rossz voltál, de most nagyon jó?
  11. Életed során volt olyan eset, amire ha ma visszagondolsz, még mindig nevetsz rajta? 
A választottjaim pedig 


     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése