2017. január 23., hétfő

Ez nem reggeli! - Kávé Book Tag

Sziasztok!



Hamarosan a blog betölti az első életévét. Ennek örömére elhatároztam, hogy a hónap végére megpróbálok minél több tartalmat hozni nektek, a szülinapon pedig három bejegyzést. Ezekből kettő könyv lesz (Gena Showalter - Éjsötét szenvedély, Mia Sheridan - Stinger), valamint még egy, amit nem döntöttem el, melyik is legyen. Egyrészről ott van a Csokoládé Book Tag, másrészről a D, a vámpírvadász, amit még kihívásként kaptam Raccoonit-tól.
Ma egy újabb booktaggel jöttem, nevén nevezve a Kávé Book Taggel. Köszönöm a kihívást Gorkie-nak, akinek a teljesítését itt olvashatjátok el. A kihívás 8 könyves kérdésből áll, amikre a választ innentől olvashatjátok.


1. Fekete kávé
Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni, de utána nem tudod letenni

Mayfair-rezidencia

Az egyik legnehezebb olvasmányom, amibe éppen csak bele tudtam rázódni, de nem bántam meg, sőt, annyira érdekelt, hogy egyhuzamban olvastam az egészet, az Anne Rice A Mayfair boszorkányok története című trilógiája. Plusz a Vámpírkrónikák azon részei, amelyek kifejezetten ehhez a családhoz tartoztak. Egyszerre érdekes és visszataszító ennek a famíliának a története. Van benne minden féle dolog, a végére pedig eléri azt, hogy mindezek ellenére érdekeljen, ki kivel mit kavar. Viszont tényleg át kell lendülni az első köteten. A túl sok leíró rész pedig zavaró lehet azok számára, akik nem szokták meg vagy nem szeretik, ha bő lére van eresztve. 


2. Borsmentás mokka
Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend


Ide nem tudnék csak egyet írni. Sok olyan könyv van, ami kifejezetten ilyenkor lesz újra sláger. Lásd a Karácsonyi ének, Harry Potter könyvek, bármilyen best-seller, ami ilyentájt jön ki, de még mondhatnám a Gyűrűk Urát is és hasonlókat. Én általában aktuális bestsellerezek ilyenkor.


3. Forrócsoki
A kedvenc gyerekkönyved


Azt hiszem, ez nem kérdés egy fan számára. Bár igaz, hogy a Harry Potter széria inkább ifjúsági. De engem gyerekkoromban ért el, szóval átírom ezt a besorolást önkényes módon. Egyébként igazi gyerekkönyv nem igazán volt még a kezemben, szóval olyat nem tudnék mondani. 


4. Dupla eszpresszó 
Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt


Marissa Meyer Cinder című könyve pont ilyen volt. Izgalmas világ, nagyon jó szereplők, folyamatosan izgalom. Csakis ajánlani tudom mindenki számára. Ha egy izgalmas és jól megírt, fantáziával dúsított YA kötetet kellene mondanom, akkor ez az első.


5. Starbucks
Egy könyv, amit mindenhol látsz


Én egyenesen egy egész könyvsorozatot hozok ide. Mi más jönne szembe velem, mint az Árnyalat-tilógia és a Grey. Főleg, hogy már csak néhány hét van hátra a premierig, amire feltett szándékom elmenni. Ezek a vetítések a legjobbak, és ez nem a film minősége miatt van így. Alig várom már.


6. Hipster kávézó
Egy alulértékelt könyv


Ctrl+c ctrl+v az előző pontban szereplő sorozat könyveit tudnám mondani. Félreértés ne essék, nem tartom jónak a könyveket, sőt, az utolsó rész tragikusan silány lett. Viszont az tény, hogy szórakoztató olvasni ennek a végtelenül egyszerű gondolkodású lánykának és a borzasztóan beteg milliárdosának a történetét. (Megsúgom, hogy az első rész felétől a szexjeleneteket átlapoztam, mert egyhangú és izgalomtól mentes volt az egész. De ez titok!)


7. Tökéletes keverék
Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes


Tökéletes produktum nincs. Nagyon jó viszont van. Nem is kevés. Nehéz kiválasztani közülük csak egyet. Nem akarom megint az Acheron-t, mert az minden Book Tagemben szerepelt eddig, így legyen egynek ide az Angyalkard Nalini Singh-től. Érdekes, megrázó, felemelő. Van benne erőszak, vér, szex. Tehát minden, ami kell...legalábbis egy felmérés szerint. Ezek mellett is nagyszerű szereplőket kapunk. Akár önálló könyvként is el lehet olvasni, mert nem folyik bele a fő szálba, attól szinte teljesen különválik. 


8. Hoppá! Véletlenül a koffeinmenteset kaptam!
Egy könyv, amitől többet vártál


Csalódások számának se eleje se vége, 2016-ban pedig szinte csak ilyennel találkoztam. De a legnagyobb talán Jodi Ellen Malpas Egy éjszaka ígérete című kötete volt. A mai napig dilemmában vagyok, hogy a következő részt és a Védelmezőt el akarom-e olvasni. Hiszen annyira tetszett a Férfi-trilógia, de ez a könyv a közelébe nem került annak. Tudom, egy sorozat alapján nem szabad megítélni egy írót, de ez nagyon nem volt rendben. 


Kihívottaim pedig:
  • Ayasha,
  • Raccoonit,
  • Edit
  • és továbbra is bárki, aki ki szeretné tölteni, akár itt, illetve saját oldalán, esetleg a molyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése