2017. január 31., kedd

Mozizzunk - Egy ami... Filmes Tag

Mai alkalommal utoljára, sziasztok!


A nap utolsó bejegyzéseként a blogomon kuriózumnak számító Tag-et hoztam. Egy filmes tag-et, amit Raccoonit dobott nekem össze a blog szülinapjára...és persze azért, mert mindig ellátom Book Taggel xD Innen is köszönöm szépen a kihívásodat.  
Mivel ilyen Tag még nem volt a látóteremben, ezért elég nehézkesen indult be a dolog. Nagy tisztelője vagyok a mozgóképes kultúrának, ezért érzem azt, hogy már megint nem tudok mit írni. Annyi filmet láttam és abból kiválasztani egyet? Na de lássuk is azokat a kérdéseket.


1. Egy film/sorozat, ami bár nagy népszerűségnek örvend, Te nem érzel késztetést rá, hogy megnézd

A reakcióm, amikor rá akarják tukmálni az egyik ilyen produkciót
Rögtön bele is csaptunk a lecsóba. Sorozatból tudok egyet kapásból mondani: Trónok harca. Elképesztő módon nem érdekel ez a széria. Körülbelül öt percet kellett belőle megnéznem kötelező jelleggel, de annyi bőven elég volt, hogy nyugodt szívvel azt mondhassam a továbbiakra, nem. Annyira hatásvadásznak tűnik nekem az egész. Akkor már inkább nézek Gyűrűk Urát (gondolom itt megint elveszítek néhány olvasót xD). 
Filmeknél számtalan ilyen van. Tudjátok mit? Ha már előbb felemlegettem a Gyűrűk Urát, akkor nem mehetek el a Hobbit három részes katasztrófája mellett. Az első részt láttam még moziban, viszont a többi nem érdekel. Olyan lapos volt, pedig jócskán lerövidült a játékidő, ám ez nem segített azon az érzeten, mintha már négy órája énekelgetnének a "törpék". Ebből a folytatásból köszönöm, de nem kérek.


2. Egy film/sorozat, aminél azt kívántad volna, hogy a gonosz győzzön

Gwiiii 😍❤
Az Alkonyat első részéből James, mert akkor nem lett volna folytatás. Na jó, komolyra fordítva a szót itt egy sorozatot tudnék mondani, aminél nagyon megszerettem a fő gonoszt. Ez a Scholar Who Walks the Night. Gonosz, számító, manipulatív, szadista, mégis megnyerő tud lenni. Engem levett a lábamról. Sőt, a végén még meg is lehet sajnálni, ami igazán ritkaságszámba meg az ellenlábasok esetében. Én szurkoltam neki. Aztán James sorsára jutott 😒 Pedig toronymagasan az egyik kedvenc vámpírom.


3. Egy film/sorozat, amit a történetvezetés miatt szeretsz, illetve egy film/sorozat, amit a karater(ek) miatt

Innen nincs menekvés!
A Hannibal című sorozat volt, amiben a szereplők zseniálisak lettek. Főleg a két főszereplőre gondolok, akik között működik a kémia. Az az elvetemült fogócska amit ezek ketten művelnek, brutális és izgalmas. Nem kétdimenziósak a figurák, és itt már a teljes stábra értem a dolgot. De a történetvezetés is egészen jó itt. Koránt sem hibátlan, azt hozzá kell tennem, viszont meglepő és nem ritkán kreatív.


4. Álmatlan éjszaka... Volt-e olyan film/sorozat jelenet, amitől esetleg rémálmok gyötörtek? 


Volt bizony. A Ki vagy Dokiból a gázmaszkos rész. A mai napig kiráz a hideg tőle, de amikor először láttam, akkor még aznap este jött a rossz álom, hogy ezek a figurák körbevesznek és csak a légzésüket, meg azt a maszkot látom. Valami borzalmas volt. 
5. Egy film/sorozat, ami megrendít...

Jack!!!
😭
Szerintem ide egyrészről mondanám a sablonos Titanic-ot. Ahányszor elkezdődik a hajó süllyedése, mindig nekiállok könnyezni. Arról a jelentről nem is beszélve, amikor Leo mélymerül a végén. Hiába, megrekedtem a gyerekkoromban. 
Sorozatoknál egy animét mondanék ide. A Cowboy Bebop-ot. Én imádtam Spike-ot, szóval már önmagában is drasztikus és szívfacsaró volt a befejezőrész. Ahányszor látom, annyiszor sírok is rajta.


6. Egy film/sorozat, amin még mindig nevetni tudsz

Sorban állás a Munkaügyi Központban 😂
Már attól is nevetek, hogy felidézem magamban. Ez pedig az Alul semmi. Egy olyan angol filmről beszélünk, ami amellett, hogy szórakoztat, még szól is valamiről. Önmagában a helyzet is egy komédia. Egy csapat 40 körüli frissen munkanélkülivé vált férfi elhatározzák, hogy sztriptízből fognak megtollasodni. Azok a párbeszédek, a gyakorlások...Egyszerűen nagyszerű film, ami eszméletlenül vicces.


7. Egy film/sorozat, amit kihívódnak ajánlsz

A 6. pontban említett Alul semmi című kitűnő vígjátékot. Kinek kell a Magic Mike, amikor a témát sokkal jobban és mérföldekkel viccesebben feldolgozták már egyszer. Garantáltan rekeszizom szaggató szórakozásról beszélünk.

Egy kis kedvcsinálónak: 


Ennyi lett volna már. Még egyszer köszönöm Raccoonit-nak az idejét és a kihívását! 😄😙❤ A kihívottaim pedig...még mindig bárki, aki szeretné!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése